Pristatymas ir grąžinimas

Prekių atsiėmimas parduotuvėse (Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje)

Jei pasirinkote prekes atsiimti parduotuvėje, jas paruošime ir apie tai Jums pranešime elektroniniu paštu ir/arba SMS žinute. Lauksime Jūsų atvykstant per 5 kalendorines dienas. Vėliau užsakymas bus atšauktas ir užsakytos prekės sugrįš atgal į lentyną.

Atsiimant užsakymą su savimi turėkite užsakymo numerį bei asmens tapatybės dokumentą. Jei Jūsų prekes atsiims kitas žmogus, teikdami užsakymą nurodykite jį kaip gavėją. O jei pirkėjas – juridinis asmuo, turėkite įgaliojimą.

Omniva paštomatai

Paštomatu užsisakyti galima tik tas prekes, kurios atitinka dydžio (39 x 38 x 64 cm) bei svorio (iki 30 kg) apribojimus.

Omniva savitarnos siuntų terminalai veikia 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę. Visi Omniva paštomatai įrengti lauke, todėl juose galima išsiųsti arba atsiimti siuntas bet kuriuo paros metu.

Prekės pristatomos į Omniva siuntų atsiėmimo terminalą (paštomatą) visoje Lietuvoje, siuntos po išsiuntimo pristatomos per 1 – 2 darbo dienas. Siuntos paruošiamos ir išsiunčiamos per 1-3 darbo dienas. Po perdavimo kurjeriui, atsiųsime sekimo numerį, pagal kurį galėsite sekti pristatymo eigą. Siuntą atsiimsite terminale, įvedę specialų slaptažodį.

DPD kurjeris

Pasirinkus pristatymą per DPD kurjerį, siuntos paruošiamos per 1-3 darbo dienas, po perdavimo pristatomos per 1-2 darbo dienas.

Mūsų sistema automatiškai Jums pateiks pigiausią pristatymo būdą (užsakymo formoje) pagal pasirinktų prekių krepšelio sumą, o perkant prekių už 50 € ir daugiau – Lietuvoje prekes pristatysime nemokamai.

Rekomendacijos gavėjams:

Rekomenduotina kad siuntos pristatymo metu Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas kartu su transporto įmonės atstovu patikrintų siuntos pakuotės būklę ir prekių kiekį.

Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, prekių kiekio, asortimento neatitikimą (-us), Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas siuntos privalo nepriimti.

Tokiu atveju transporto įmonės atstovas kartu su Pirkėju ar Pirkėjo atstovu užpildo specialų siuntų patikrinimo aktą, kuriame nurodo rastus pažeidimus.

Pirkėjui ar Pirkėjo atstovui priėmus siuntą ir pasirašius transporto įmonės atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime be pastabų, laikoma, kad prekės pristatytos nepažeistoje siuntos pakuotėje, prekių kiekis, kokybė, asortimentas atitinka pirkimo ir pardavimo sutarties sąlygas, papildomos paslaugos, nurodytos duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime, tinkamai atliktos, jei neįrodoma priešingai.

Atsiimant prekes iš kurjerio būtina pateikti užsakyme pateikto asmens tapatybę įrodantį dokumentą.

Jei užsakymą formuojate savo vardu, bet prekės atsiimti negalėsite, tuomet užsakyme nurodykite kontaktinį asmenį, kurį įgaliojate priimti Jūsų užsakymą.

DPD paštomatai

DPD paštomatu užsisakyti galima tik tas prekes, kurios atitinka dydžio (61 x 44 x 37 cm) bei svorio (iki 20 kg) apribojimus.

GRĄŽINIMAI

Grąžinimas visada NEMOKAMAS!

Neišpakuotas, netikusias ar brokuotas prekes, užsakytas iš simitri.lt, grąžinti galima per 30 dienų nuo gavimo dienos. Prekių etiketės ar pakuotės neturi būti nuimtos ar kitaip pažeistos (tai netaikoma brokuotoms prekėms).

Pirkėjui suteikiama pinigų grąžinimo garantija, jei visos grąžinamos prekės yra su autentiškomis etiketėmis, apsauginiais maišeliais ir originalia pakuote, prekės nė karto nebuvo išpakuotos, vienkartinė prekių pakuotė nėra pažeista, t. y. prekės nepraradusios tokios išvaizdos, kokios  buvo parduotos.

  • grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, tokioje kokioje gavote iš pardavėjo;
  • prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
  • prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (švari, nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kiti originaliai komplektacijai būdingi priedai);
  • grąžinamos prekės komplektacija turi būti nepakitusi, tokia kokia buvo įteikta pirkėjui;

Negali būti grąžintos arba keičiamos šios prekės – SIMITRI dovanų čekiai; asmens higienos priemonės; apatinis trikotažas; maudymosi kostiumėliai; glaudės.

Grąžinti galima šiais būdais:

  • į bet kurią „SIMITRI” parduotuvę.
  • per kurjerį (paspausti šią nuorodą). Tą pačią dieną su jumis susisieks kurjeris ir su juo susiderinsite prekių paėmimo laiką. Vieno užsakymo prekes reikia supakuoti į vieną dežutę ir tvarkingai užklijuoti. Siuntos lipduką atveš kurjeris.
  • per paštomatą (paspausti šią nuorodą). Vieno užsakymo prekes reikia supakuoti į vieną dežutę ir tvarkingai užklijuoti. Siuntos lipduką atspausdins paštomatas.

Keitimas nėra galimas. Norėdami pakeisti prekę, ją grąžinkite ir užsisakykite naują.

Užsakymo atšaukimas ir grąžinimas perkant dovanų kuponą:

Užsakymo atšaukimo atveju pinigai grįš į tą patį dovanų kuponą, kuriuo apmokėjote atliekant užsakymą

Norint užsakymą grąžinti, bus sukurtas naujas dovanų kuponas, į kurį bus pervesta grąžinta dovanų kupono suma.

Dovanų kuponų pratęsimo taisyklės:

  • Jeigu turite dovanų kuponą su pasibaigusiu galiojimu, ir nuo galiojimo pabaigos praėjo ne daugiau nei 6 mėnesiai, prašome kreiptis el. paštu [email protected]
  • Pratęsiant dovanų kuponus kiekvienam kuponui taikomas vienkartinis 5 eurų administravimo mokestis.
  • Pratęsti dovanų kuponus galima ne ilgesniam nei 3 mėn. laikotarpiui.

Prekių garantinio aptarnavimo taisyklės:

  • Pirkėjas, pateikdamas prietaisą garantiniam aptarnavimui, privalo kartu pateikti pirkimo dokumentą (kasos kvitą ar sąskaitą) bei kitus reikalingus dokumentus, įrodančius prekės pirkimą.
  • Dėl garantinio aptarnavimo atlikimo kreiptis elektroniniu paštu [email protected]
  • Garantiniam aptarnavimui pristatytas prietaisas turi būti pilnos komplektacijos, kitu atveju prekė negalės būti priimta.
  • Gedimui nepasitvirtinus ar (ir) esant atvejams, kuriems netaikomi garantiniai įsipareigojimai, visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į serviso centrą, gedimo nustatymu bei taisymu, klientas apmoka savo sąskaita.
  • Parduotuvė įsipareigoja padengti siuntimo išlaidas, susijusias su garantinėmis prekėmis, pristatomomis Lietuvos teritorijoje. Jei garantinė prekė siunčiama iš užsienio, visas siuntimo išlaidas turi padengti pirkėjas.
  • Gamintojo kokybės garantijos galiojimo metu dėl gamintojo kaltės atsiradę gedimai šalinami gamintojo įgaliotame servise per 14-21 dienas nuo prietaiso perdavimo įgaliotam servisui arba per 45 dienas, jei detalę reikia atsivežti iš užsienio.
  • Prietaisas pakeičiamas, jeigu gedimų, kurių atžvilgiu taikoma garantija, negalima pašalinti.
  • Atsiimant prekę, būtina patikrinti ar grąžinama visa garantiniam aptarnavimui atnešto prietaiso komplektacija.
  • Jei po prekės garantinio aptarnavimo apie prekės atsiėmimo galimybę informuotas klientas neatsiima prekės per 1 mėn. nuo pranešimo pateikimo, tolimesnis prekės saugojimas atliekamas už papildomą užmokestį. Jei po prekės garantinio aptarnavimo apie prekės atsiėmimo galimybę informuotas klientas neatsiima prekės per 6 mėn. nuo pranešimo pateikimo, Pardavėjas turi teisę prekės ilgiau nebesaugoti, t. y. ją utilizuoti.